BMW iX Flow قابلیت تغییر رنگ خودرو- 2022- نمایشگاه لاس وگاس

رنگ خودروی خود را با یک اپلیکیشن تغییر دهید:خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ

BMW از خودرویی با تغییر رنگ رونمایی کرد

ب‌ام‌و، خودروساز آلمانی نخستین خودروی جهان که امکان “تغییر رنگ” دارد را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس وگاس رونمایی کرد.

این خودروی مفهومی که BMW iX Flow نام دارد، از فناوری جوهر الکترونیکی استفاده می‌کند که معمولا در کتاب‌خوان‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. نمای بیرونی این خودرو با الگوهای مختلفی از خاکستری و سفید قابل تبدیل است.

خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ + فیلم

به گزارش رویترز، استلا کلارک، مهندس تحقیقاتی BMW درباره این خودرو گفت: “این تغییر رنگ به افزایش کارآمدی خودرو از لحاظ مصرف انرژی کمک می‌کند. ماده‌ای که از آن استفاده کردیم، نوعی کاغذ ضخیم است و چالش ما این بود که آن را روی شیء سه بعدی مانند خودرو قرار دهیم”.

 

“این مواد با سیگنال‌های الکتریکی که از یک اپلیکیشن تلفن می‌آید کنترل می‌شود. ماده‌ای که سطح خودرو از آن ساخته شده، رنگدانه‌های مختلفی را به سطح می‌آورد و موجب می‌شود خودرو سایه روشن شود یا طرح متفاوتی مانند راه‌راه‌های خودروهای مسابقه را بگیرد”.

 From that perspective, customer service should be included as part of an overall approach to systematic improvement. One good customer service experience can change the entire perception a customer holds towards the organization.

English