قطعات موتوری

سرسیلندر

از دیگر تولیدات گروه صنعتی قائم، تولید سرسیلندر می باشد. سرسیلندر از قسمت های اصلی موتور خودرو محسوب می گردد و در بخش فوقانی موتور قرار گرفته که مجموعه سوپاپ و مانیفولدها بر این قطعه مونتاژ می شوند. گروه صنعتی قائم با بهره گیری از کوره های مدرن اقدام به تولید محصولی با کیفیت جهت ارائه در بازارهای داخلی می نماید.

 

خرید و فروش سرسیلندر

پیستون

پیستون به عنوان دومین قطعه تولیدی گروه قائم یکی از محصولات مکمل سبد محصولات و ست کامل نقش مهمی در عملکرد موتور دارد.  کلیه پیستون های اصلی قائم همراه با پین پیستون و نگهدارنده پین پس از نصب رینگ پیستون مربوطه ​​آماده نصب در داخل بوش و یا بلوک سیلندر هستند. انواع پیستون های بنزینی و دیزلی با ابعاد متنوع و قطر حداکثر 380 میلیمتر قابلیت تولید در این مجموعه را دارد.

 

 

خرید ست پیستون

بوش سیلندر

بوش به عنوان اصلی ترین کالا در سبد محصولات گروه صنعتی قائم قرار دارد. این قطعه یکی از مهمترین قطعات کاربردی در ساخت داخلی موتور است و مسئول حصول اطمینان از عدم صدمه زدن گازهای بشدت داغ احتراق به اجزای داخلی موتور است. گروه صنعتی قائم هر ساله  انواع بوش های تر و خشک محصولات سواری، کشاورزی، راهسازی، ریلی و … را به صورت نهایی و نیمه نهایی تولید و در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می کند.

 

 

 

بوش سیلندر

رینگ

این مجموعه با توجه به اهمیت این قطعه فعالیت تامین آن را با حساسیت بالای مهندسی از برترین تولید کنندگان اروپا انجام می دهد و توانسته است دراین راه با شرکت پریما لهستان قرارداد همکاری انحصاری منطقه ای امضا نماید و بنا بر نیاز بازار این منطقه محصولات جدید را توسعه دهد.

 

 

 

رینگ پیستون قائم 2022

سوپاپ

سوپاپ، دریچه هایی هستند که به طور معمول برای کنترل زمان و مقدار جریان گاز یا بخار در داخل موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود. سوپاپ ها در محیطی با دمای بسیار بالا کار می کنند و در معرض فرسودگی بیشتری قرار دارند. گروه صنعتی قائم تولید کننده انواع سوپاپ سبک و سنگین با آنالیز مواد کاملا تحت کنترل بنا به استانداردهای بین المللی، این محصول را تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

 

 

 

سوپاپ ماشین

واشر سرسیلندر

یکی دیگر از محصولات مهم گروه صنعتی قائم، واشر سرسیلندر می باشد. این قطعه مابین بلوک موتور و سرسیلندر در بخش داخلی موتور احتراق داخلی قرار می گیرد.هدف آن آب بندی سیلندرها برای اطمینان از حداکثر فشار و جلوگیری از نشت روغن خنک کننده یا روغن موتور در سیلندرها است. جنس این قطعه از مواد نسوز و بسیار با کیفیت فولادی می‌باشد و به خاطر نقش مهم آن که جلوگیری از قاطی شدن آب و روغن و آب بندی محفظه احتراق می‌باشد، باید از بهترین مارک‌های شناخته شده در بازار استفاده گردد.

 

 

 

 

واشر سرسیلندر

سوپاپ یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

رینگ یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هموا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

پیستون پیستون یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

پیستون یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

پیستون پیستون یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

پیستون یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هموا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

سیلندر  یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

سیلندر  یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هموا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

سیلندر  یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپ ها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

محصول 3333 یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

محصول 3 یک لغت فرانسوی به معنای دریچه است و یکی از قطعات موتور خودروست که به شکل قارچ است و وظیفه کنترل ورود و خروج هموا و سوخت و دود را دارد. در کل می توان به هر چیزی که ورود و خروج را کنترل کند سوپاپ نام داد. همچنین سوپاپها به فارسی این چنین تعریف شده اند: قطعه پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سرسیلندر دریچه ها را سد می کند.

چرا ما

گروه صنعتی قائم تامین کننده اصلی قطعات موتوری برای زنجیره تامین خودروسازان بزرگ نظیر ایران خودرو، موتورسازان تبریز، شرکت ایدم و دیزل سنگین ایران است.

توان تولید تخصصی این مجموعه امکان تولید چند صد محصول متنوع با ظرفیت ماهانه نزدیک به نیم میلیون قطعه را ایجاد نموده است. این ظرفیت توانسته است علاوه بر کسب سهم قابل‌توجهی از بازار زنجیره تأمین خودروسازی داخلی و بازار یدکی آن، مجموعه را موفق به حضور در بازارهای جهانی نماید.

تیم ما

services-insulation-2

این مجموعه با بهره گیری از دانش فنی و تجارب اساتید دانشگاهی ، مهندسین مجرب و تکنولوژی پیشرفته و نوین به موفقیت های ارزنده ای در این صنعت نائل گردیده و با سرمایه گذاری و توسعه تجهیزات توانسته نسبت به مکانیزه کردن بخش عمده ای از فرآیند های تولید در جهت بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتری قدم های شایسته ای بردارد

توان طراحی و مهندسی

services-insulation

طراحی و مهندسی دانش‌بنیان، تضمین کیفیت، تحویل به‌موقع، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان اصلی‌ترین و اساسی‌ترین استراتژی این گروه است. تحقیق و توسعه این گروه بر پایه فرایندهای مهندسی دانش‌بنیان برنامه‌ریزی‌شده و تمامی پژوهش‌ها و مطالعات علمی پس از بررسی‌های فراوان تجاری‌سازی می‌شود.

توان تولیدی

insulation

واحد مدرن ریخته‌گری بوش با در اختیار داشتن کوره‌های ذوب القایی سالانه با بیش از 20 هزار تن تولید ذوب نموده و با بهره‌گیری از روش‌های قالب‌گیری پوسته‌ای و ماسه، تولید قطعات بوش خام را به روش گریز از مرکز انجام می‌دهد. واحد ریخته‌گری پیستون نیز با بهره‌گیری از کوره‌های مدرن و مخصوص ظرفیت تولید 2500 تن ذوب آلومینیوم مورداستفاده در ریخته‌گری قطعات پیستون را دارا است.

توان کنترل و تضمین کیفیت

teamwork-2

نمونه‌گیری دائمی از هر بار ذوب و آزمایش نمونه‌ها در آزمایشگاه پیشرفته متالوژی شرکت، کیفیت مواد مصرفی برای تولید قطعات را تضمین می‌کند. آزمایشگاه‌های کنترل کیفی شرکت، مجهز به آخرین تجهیزات تست‌های متالوژیکی مانند تست کوانتومتری، متالو گرافی، سختی سنجی و تجهیزات تست‌های مترولوژی مانند فرم تستر، کانتور اسکوپ سایر تست‌های استاندارد است.

صادرات

services-insulation-2با صادرات محصولات گروه صنعتی قائم به قلب صنعت دنیا، اروپا و چندین کشور آسیایی و آفریقایی این شرکت در زمره کشورهای صاحب تکنولوژی تولید بوش‌های سیلندر در دنیا قرارگرفته و نماینده‌ای مقتدر برای “کالای ایرانی” در دنیای صنعتی است.

خدمات پس از فروش

insulation

ایجاد نمایندگی‌های متعدد و شبکه‌های توزیع در سراسر ایران و خارج از کشور، دسترسی مشتریان را به محصولات تسهیل کرده و امکان پایش دائمی نظرات مشتری و لحاظ کردن نتایج ارزیابی‌ها در اصلاح و بهبود فرایندها فراهم آورده است.

گروه محصولات

بوش سیلندر به عنوان مهمترین محصول تولیدی در سبد محصولات گروه صنعتی قائم محسوب می گردد. این مجموعه همچنین تولیدکننده انواع قطعات خودرو در  گروه های محصولی نظیر سواری، راهسازی، کامیونی، بنز و دانگ فنگ، اسکانیا، کشاورزی و گروه محصولات ریلی و دریایی می باشد.

  •  بوش سیلندر سواری پژو پارس و 405 (GLX,GLI,SLX)
  • بوش سیلندر سواری خانواده سمند
  • بوش سلیندر سواری پژو 206 و 206 SD
  • ست کامل سواری پژو
  • ست کامل سواری سمند

  • بوش سیلندر انواع موتورهای کوماتسو
  • بوش سیلندر انواع موتورهای کاترپیلار
  • بوش سیلندر انواع موتورهای تویوتا
  • بوش سیلندر انواع موتورهای کمنز
  • بوش سیلندر انواع موتورهای کاوازاکی
  • بوش سیلندر انواع موتورهای آلیس

  • بوش سیلندر انواع موتورهای رومانی
  • بوش سیلندر انواع موتورهای جاندیر
  • بوش سیلندر انواع موتورهای پرکینز
  • بوش سیلندرانواع موتورهای زتـــور
  • بوش سیلندر انواع موتورهای ولــــوو
  • بوش سیلندر انواع موتورهای اسکانیا
  • بوش سیلندر انواع موتورهای ایویکـو
  • بوش سیلندر انواع موتورهای بــنــــز
  • بوش سیلندر انواع موتورهای داف
  • بوش سیلندر انواع موتورهای نیسان
  • ست کامل انواع موتورهای ولوو

  • بوش سیلندر انواع موتورهای یانمار
  • بوش سیلندر انواع موتورهای میتسوبیشی
  • بوش سیلندر انواع موتورهای ام تی یو
  • انواع موتورهای یانمارهای جی ای
  • بوش سیلندر انواع موتورهای جی ام
  • بوش سیلندر انواع موتورهای مان
  • بوش سیلندر انواع موتورهای ملی D78

گروه صنعتی قائم

این مجموعه پس گذشت دو دهه از شروع فعالیت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده تخصصی بوش سیلندر موتورهای دیزلی و بنزینی در سطح ایران و خاورمیانه مطرح شده است.

توان تولید تخصصی این مجموعه امکان تولید چند صد محصول متنوع با ظرفیت ماهانه نزدیک به نیم میلیون قطعه را ایجاد نموده است. این ظرفیت تولیدی سهم قابل‌توجهی از بازار زنجیره تأمین خودروسازی داخلی و بازار یدکی آن و  بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

English