دپارتمان سواری:

این دپارتمان به عنوان دپارتمان پیشرو در زمینه توسعه سبد محصولات توانسته است علاوه بر محصول بوش سیلندر سایر محصولات موتوری همچون کیت کامل، رینگ، سوپاپ، واشر سرسیلندر را در سبد فروش خود قرار دهد و محصولات جدیدی نیز در برنامه توسعه ایت دپارتمان تعریف شده است. با توجه به حضور این شرکت به عنوان تامین کننده اصلی شرکت ایران خودرو کیفیت محصولات تولیدی با استانداردهای فنی خودروساز تولید و کنترل می‌گردد.

دپارتمان کشاورزی:

این دپارتمان توانسته است با توجه به همکاری شرکت کیهان تجارت قائم با شرکت موتورسازان به عنوان بزرگترین تولید کننده موتورهای کشاورزی در ایران و تامین صد درصد محصول بوش سیلندر این مجموعه سهم بزرگی از بازار خدمات پس از فروش را نیز در اختیار داشته باشد. توسعه سبد محصولات و اضافه شدن کیت کامل و سایر قطعات موتوری به آن از برنامه های آتی این دپارتمان تعریف شده است.

دپارتمان راهسازی:

این دپارتمان به عنوان یکی از قدیمی و تخصصی ترین دپارتمان های این شرکت توانسته است سهم بزرگی در زمینه تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راه سازی و معادن کشور داشته باشد و با همکاری نزدیک با شرکت های بزرگ راهسازی و همچنین توزیع کنندگان معتبر کشوری انواع بوش سیلندر این موتورها را در کشور توزیع و خدمات پس از فروش آن را مدیریت نماید.

دپارتمان حمل‌ونقل جاده‌ای:

این دپارتمان با توجه به تنوع گسترده برندهای موجود در بخش حمل و نقل جاده ای طی چند سال اخیر توانسته است تنوع گسترده ای از انواع بوش سیلندر را در سبد فروش خود داشته باشد و بتواند سهم رو به رشدی از بازار این محصولات را در اختیار گیرد. همکاری با شرکت ایدم در بخش تامین بوش سیلندر توانسته است سطح کیفی محصولات را با استانداردهای روز اروپا هماهنگ سازد.

دپارتمان ریلی و دریایی:

با توجه به ویژگی های خاص و تکنولوژی بالای تولید محصولات در این حوزه شرکت قائم به عنوان تنها تولید کننده بوش سیلندر دیزل های سنگین در کشور مطرح است. همکاری با شرکت دیزل سنگین ایران در زمینه تولید بوشهای موتوردیزل ملی ایران و همچنین انواع بوش های لوکوموتیو و ژنراتور توانسته است سطح کیفیت محصولات این دپارتمان را با استاندارد های روز اروپا بروز کند. انواع بوش های دریایی جهت شناورهای نیمه سنگین و سنگین نیز در حوزه فعالیت این دپارتمان قرار دارد.

English