بازتاب خبری حضور گروه صنعتی قائم در نمایشگاه بین المللی روسیه 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از مسکو، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو روسیه موسوم به «اتوموبیلیتی۲۰۲۲» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سفیر کشورمان در روسیه، وزراء، مقامات سیاسی و اقتصادی روسیه و کشور‌های حاضر در نمایشگاه، امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اکسپوسنتر» مسکو گشایش یافت.
این نمایشگاه در حالی کار خود را آغاز کرد که بزرگترین غرفه برونمرزی ایران در تاریخ نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو برپا شده است.
شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشورمان و بیش از ۵۰ شرکت ایرانی تولید کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو با محور صادرات و تولید مشترک خودرو در نمایشگاه بین‌المللی روسیه حضور دارند.

حضور این تعداد شرکت ایرانی فعال در صنعت خودروسازی در یک نمایشگاه بین‌المللی برونمرزی برای اولین بار در روسیه برنامه‌ریزی شده و اقدامی بی‌سابقه است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات بدکی روسیه موسوم به «اتوموبیلیتی۲۰۲۲» از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰‌هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های برون‌مرزی بی‌نظیر است.

در حوزه خودروسازی حدود ۵۰ شرکت شرکت‌کشورمان از مجموعه شرکت ایران‌خودرو و نیز انجمن قطعه‌سازان حضور یافته اند و پیشتر نیز برخی شرکت‌های خودرویی زیرمجموعه سایپا در مسکو حضور یافته و مذاکراتی را شرکت‌های خودروسازی روس‌ها انجام داده‌اند.

ایران تنها کشوری است که بالاترین متراژ غرفه‌های متمرکز یک کشور را در نمایشگاه روسیه با بیش از ۹۰۰ مترمربع غرفه نمایشگاهی در سالنی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع در اختیار دارد که در طول تاریخ نمایشگاه‌های برون‌مرزی بی‌نظیر است.

جمهوری اسلامی ایران با برپایی بزرگترین غرفه نمایشگاه، امسال حضوری پر رنگ و فعال در نمایشگاه دارد.

بزرگترین لاینرساز خاورمیانه، مهیای حضور در بازار بزرگ روسیه

عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی قائم گفت: این گروه صنعتی با تجربه بیش از سه دهه تولید لاینر و حضور در بالاترین سطح خاورمیانه، بدون واهمه از حضور ترک‌ها و چینی‌ها، مهیای حضور در بازار بزرگ روسیه است.

Metrics and Measurement of Customers

 From that perspective, customer service should be included as part of an overall approach to systematic improvement. One good customer service experience can change the entire perception a customer holds towards the organization.

English