best-new-cars-coming-2020

مهم‌ترین خودروهایی که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

 J-Pace

در طول چند سال گذشته، تولید چند مدل مهم پس از سال ۲۰۲۰ وعده داده شده است. جگوار J-Pace یکی از این خودروها است؛ این شاسی‌بلند انگلیسی بزرگ‌تر از F-Pace و I-Pace است و در با تجهیزات بیشتر تولید خواهد شد. جگوار J-Pace احتمالا تمام برقی خواهد بود در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود.

Maserati Alfieri

مازراتی الفیری (Maserati Alfieri) دیگر خودروی مهم سال ۲۰۲۱ است که شاید در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ رونمایی شود. الفیری در دو مدل برقی و پلاگین هیبرید عرضه خواهد شد؛ مدل برقی از سه موتور الکتریکی با سیستم تمام چرخ محرک، توزیع گشتاور و باتری ۸۰۰ ولتی استفاده می‌کند.

Ferrari Purosangue SUV / شاسی‌بلند کراس‌اور فراری پوروسنگوئه

 

BMW i4

بی‌ام‌و i4 جدیدترین محصول برند i آلمانی‌ها خواهد بود که در کلاس خودروهای تمام برقی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. i4 احتمالا براساس مدل مفهومی ویژن داینامیکس (Vision Dynamics) طراحی می‌شود و با هربار شارژ بیش از ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

Road Rover

لندرور در سال ۲۰۲۱، اولین خودروی برقی‌اش را با نام رود رور (Road Rover) تولید می‌کند. اطلاعات زیادی از این مدل در دسترس نیست، اما رود رور شاسی‌بلند است و مثل دیگر خودروهای لندرور، قابلیت‌های رانندگی آفرود درخورتوجه دارد.

EQS

مرسدس بنز در سال ۲۰۲۱ سدان تمام برقی EQS را عرضه می‌کند که رقیب مستقیم تسلا مدل S خواهد بود. مرسدس بنز EQS از جدیدترین فناوری‌ها استفاده می‌کند؛ قدرت این سدان ۴۷۰ اسب‌بخار خواهد بود و در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. مقام‌های مرسدس بنز تأیید کرده‌اند که EQS بیش از ۶۴۰ کیلومتر ظرفیت پیمایش دارد و از باتری ۳۵۰ کیلوواتی با قابلیت شارژ سریع (۸۰ درصد ظرفیت در ۲۰ دقیقه) استفاده می‌کند.

Ford Mustang / فورد موستانگ

در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خودروهای مهمی مثل جیپ گرند وگنییر، نسل جدید رنجرور و شاسی‌بلند لوتوس و استون مارتین لاگوندا عرضه می‌شوند. اما موردانتظارترین مدل‌ها، شاسی‌بلند فراری و موستانگ هستند. طراحی نسل جدید موستانگ یکی از دشوارترین مأموریت‌های فورد است. موستانگ جدید باید ترکیبی از اصالت و نوآوری باشد تا علاوه بر راضی نگه‌داشتن طرفداران قدیمی در طول یک دهه دوام بیاورد. فورد یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی است که روی تولید شاسی‌بلند و کراس‌اور تمرکز کرده؛ با این وجود، موستانگ باید زنده بماند. تأییدشدن فروش مدل هیبرید و شایعه‌ی تولید نسخه‌ی دودیفرانسیل، تنها اطلاعاتی است که از موستانگ جدید داریم.

فراری تا سال ۲۰۲۲ به جمع تولیدکننده‌های خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور اضافه می‌شود. شاسی‌بلند لوکس فراری که فعلا با نام پروسانگوئه (به‌معنی تروبرد، Purosangue) شناخته می‌شود، براساس پلتفرمی کاملا جدید تولید خواهد شد. پروسانگوئه عملکرد فنی سوپراسپرت‌های فراری را با کابین جادار و راحت و بدنه‌ی شاسی‌بلند ترکیب می‌کند. هیچ اطلاعاتی از پیشرانه‌ و قوای محرکه شاسی‌بلند فراری منتشر نشده است.

 

منبع: AUTOCAR

English