ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام 315 رقیب جدید پژو 207

ام وی ام 315 برای اولین بار در سال 91 در ایران به تولید رسید. سپس در سال 93 نسخه صندوقدارش و در سال 94 نیز نسخه هاچ بکش، اولین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام 315 نیو (315new) ادامه داد.

هرچند که استقبال کم مشتریان از 315 صندوقدار باعث توقف تولیدش در سال 95 شد، اما مدیران خودرو با اضافه کردن آپشن‌هایی جدید توانست بازار 315 هاچبک را همچنان گرم نگه دارد. حالا نیز مدیران خودرو با سومین فیس لیفت ام وی ام 315، که با نام جدید 315 پلاس شناخته می‌شود، می‌خواهد خانواده پژو 206 را کنار بزند و رقابت مستقیمش را با پژو 207 ایران خودرو، شروع کند.

2.jpeg

آپشن‌هایی جدید ام وی ام 315

 

ام وی ام ۳۱۵ پلاس در حقیقت نسخه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از برخی بهینه‌سازی‌های ظاهری، چهره ام وی ام ۳۱۵ پلاس جذاب‌تر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوار‌های دی‌لایت در قسمت زیرین سپر، طراحی مجدد آینه‌ها، رینگ‌های جدید و گرافیک جدید چراغ‌های عقب بخشی از این تغییرات هستند.

نمای داخلی ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییرات و بهینه‌سازی‌های بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ کاملا شبیه به ام وی ام X ۲۲ طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.

3.jpeg

قوای فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز تغییراتی را تجربه کرده است، جایی‌که جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است. پیشرانه خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع ۱،۵ لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

4.jpg

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس

 

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز قابل توجه هستند. علاوه بر آن افزوده شدن سیستم کنترل پایداری به این خودرو را می‌توان گامی مثبت از مدیران خودرو دانست که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است. از جمله امکانات دیگر ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به مواردی همچون: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور، سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.

در حال حاضر این خودرو در نمایندگی رسمی 290 میلیون و در بازار حدود 315 میلیون تومان قیمت دارد.

English