زشت ترین خودرو ایران

زشت ترین خودروی بازار ایران شناخته شد.

زشت ترین خودرو ایران بحث و صحبت کردن در مورد ویژگی‌های ظاهری خودروها، همواره فرسایشی و چالش برانگیز بوده، چرا که هرکس از دریچه نگاه خودش به ماشین‌ها نگاه می‌کنه و عموما، چون این بحث کاملا به سلیقه هر کس مرتبطه، نظرات کاملا شخصی هستن و قانع کردن طرف مقابل در این این بحث‌ها، تقریبا غیر ممکن شده؛ مخصوصا توی جمع ماشین بازها که اکثر افراد، روی ماشین مورد علاقه خودشون تعصب زیادی دارن و حاضر نیستن به راحتی کوتاه بیان!

به همین دلیل ما در car.ir تصمیم گرفتیم که با برگزاری یک نظر سنجی بزرگ در صفحه اینستاگرام car.ir_mag ، زشت ترین ماشین‌های بازار کشور رو به چالش بکشیم تا ببینیم بالاخره طرفدارهای زشت بودن کدام خودرو، نظرشون به بقیه می‌چربد!

فینال زشت ترین خودروی ایران

پس از حذف خودروهایی مثل  تندر90، لندمارک، سانگ یانگ اکتیون، نیسان جوک و…. که هرکدام به تنهایی مدعی قهرمانی حساب می‌شدند، در مرحله سوم، 8 خودروی برتر ( زشت تر!) جام شناخته شدند، از این مرحله به بعد اختلاف آرا بین خودروها بسیار کمتر بود و این آرای نزدیک تا مرحله قبل از فینال هم ادامه پیدا کرد!

در نهایت در روز فینال، این هافی لوبو بود که با غلبه بر سانگ یانک رودیوس موفق شد عنوان زشت ترین خودروی بازار ایران را بدست بیاورد؛ پراید 141 و وانت پراید نیز با اختلافی اندک در جایگاه های سوم و چهارم ایستادند.

هافی لوبو

1- هافی لوبو

 

lobo b.jpgهافی لوبو2- سانگ‌یانگ رودیوس
SsangYong-Rodius-f.jpgSsangYong-Rodius b.jpg
3-سایپا 141
141 b.jpg
141 سایپا 4-سایپا 151
151 b.jpg
151-سایپا5-تیبا
tiba f.jpg110689016-2666251311.jpg
6-شوکا
wXJMIXTP.2.jpg
shoka f.jpg7-کیا سول
Kia-Sou f.jpgKia-Sou b.jpg
8- زانتیا فیس لیفت
Citroen-Xantia.jpgxantia 2 b.jpg

در انتها تاکید می‌کنیم در این چالش، هیچ محدودیتی برای همکلاس بودن، یا هم قیمت بودن خودروها نداشتیم و جدول این لیگ حذفی، کاملا تصادفی چیده شد.

منبع:
car.ir
English