jac-s432-min

پیش نمایشی از کراس اوور جدید جک منتشر شد

به تازگی در رسانه ها تصاویری از کراس اوور متوسط جدید «جک» منتشر شده است. کراس اووری با ۶ صندلی که یک خودروی خانوادگی است و با کد S432 به جمع محصولات جدید جک اضافه می شود.

کراس اوور جدید جک

این خودرو، که توسط تیم طراحی جک به طور انحصاری طراحی شده است، ادامه دهنده نسل جدید طراحی های این کمپانی است و از نظر خطوط و سبک طراحی فاصله زیادی با طراحی های پیشین جک دارد. اگر به طراحی سدان جدید جک، جک A5، توجه کنیم کاملاً متوجه سبک جدید طراحی های جک در محصولات جدید می شویم. البته مثل محصولات پیشین این برند هنوز شباهت قابل ملاحظه ای بین محصولات جدید این کمپانی و محصولات کره ای مثل هیوندای وجود دارد.

جک a5

طراحی جدید کراس اوور جدید جک

از تصاویر منتشرشده متوجه طراحی با تغییرات عمده در چراغ ها و به خصوص جلوپنجره می شویم. جلوپنجره کشیده تر و بزرگ تر شده است و ظاهر جلوی خودرو خشن تر از کراس اوورهای قدیمی جک به نظر می رسد. چراغ روشنایی روز در بالای چراغ های جلو به صورت کشیده و خطی در آمده است و مه شکن ها در پایین و درون سپر جای گرفته اند. به طور کلی طراحی خودرو با پیچیدگی خطوط زیاد و به خوبی انجام شده است.

با این که جزئیات زیادی از طراحی عقب خودرو در تصاویر منتشرشده مشخص نیست اما آن طور که پیداست خطوط طراحی به همان سبک طراحی جلو در کنار هم قرار گرفته اند. چراغ عقب به صورت کشیده و سرتاسری دیده می شود. سبکی که این روزها در طراحی جهانی و به خصوص در صنعت خودروی چین فراگیر شده و بسیاری از خودروهای جدید از این نوع چراغ های کشیده در عقب استفاده می کنند. این نوع طراحی از نظر ظاهری حس پایداری بالا را به بیننده منتقل می کند. خطوط طراحی سقف خودرو، به صورت منحنی و با شیبی به عقب، ظاهری اسپرت تر را به این محصول جک داده و همچنین مشخصات آیرودینامیک خودرو را بهبود بخشیده است.

جک s432

با توجه به ابعاد این خودرو ممکن است طراحی آن به صورت تورینگ انجام شده باشد و به نظر می رسد فضای قابل قبولی برای این کراس اوور مهیا شده است. بازار کراس اوورهای متوسط و خانوادگی با تقاضای رو به رشد در چین و جهان روز به روز داغ تر می شود و جک هم در این شرایط سعی می کند با معرفی این مدل جدید با دیگر خودروسازان رقابت کند.

مشخصات فنیکراس اوور جدید جک

هنوز در مورد قدرت موتور و نسخه های مختلف این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست و انتظار می رود به زودی اطلاعات جدیدی از این خودرو منتشر شود، چراکه جک قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ تولید انبوه این خودرو را شروع کند. با توجه به ابعاد و کلاس این خودرو و تجربه خوب فروش جک در ایران، این خودرو می تواند یکی از گزینه های احتمالی برای ورود به بازار ایران باشد. اکنون باید دید با توجه به شرایط تحریم و قطع همکاری اکثر خودروسازان چینی با ایران آیا خودروی جدیدی از این برند پا به بازار ایران خواهد گذاشت یا خیر.

جک s432

منبع:
پایگاه خبری اسب بخار

 

خودرو جدید

English