هلدینگ قائم تولیدکننده انواع بوش و پیستون

بوش و پیستون

بوش و پیستون

این گروه با تولید بیش از 500 نوع قطعات موتورهای سنگین، نیمه سنگین و سبک درونسوز به عنوان بزرگ‌ترین و تخصصی­ ترین تولیدکننده بوش سیلندر درمنطقه خاورمیانه شناخته شده است.

هلدینگ قائم

هلدینگ قائم با بیش از 30 سال فعالیت در عرصه صنعت قطعه سازی کشور در راستای توسعه و رونق تولید داخلی و در حوزه تولید توزیع و صادرات قطعات موتوری بوش سیلندر و پیستون فعالیت می نماید.

کارآفرینی در هلدینگ قائم

کارآفرینی و ایجاد شغل برای بیش از 700 نفر نیروی کار مستقیم و سهیم بودن در افزایش تولید ناخالص ملی، باعث افتخار هلدینگ قائم است

شرکت های زیرمجموعه هلدینگ قائم

هلدینگ قائم متشکل از شرکت‌های کیهان صنعت قائم، صنایع پیستون سازان قائم، تأمین کالای قائم و رایا ماشین قائم می باشد.

این شرکت ها با ماهیت های تولیدی، بازرگانی ، ماشین سازی و خدمات فنی مهندسی می باشد که کارخانجات تولیدی صنعتی این گروه به مساحت 80000 متر مربع در شهر مقدس مشهد واقع شده اند.

هلدینگ قائم، تامین کننده قطعات موتوری برای خودروسازان بزرگ کشور

این گروه یکی از اصلی ترین تامین کنندگان قطعات موتوری برای خودروسازان بزرگی همچون؛ ایران ‌خودرو، موتورسازان تراکتورسازی تبریز، شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (ایدم) ، دیزل سنگین ایران (دسا)، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران(مپنا) و همچنین بازار یدک کشور در گروه های سواری ، کامیونی ، کشاورزی ، راهسازی ، ریلی و دریایی می باشد.

صادرات هلدینگ قائم به اروپا و چندین کشور آسیایی و آفریقایی

از سال ۱۳۸۰، هلدینگ قائم در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کرد و صادرات محصولات خود را آغاز نمود.

با صادرات محصولات گروه صنعتی قائم به اروپا و چندین کشور آسیایی و آفریقایی این شرکت در زمره کشورهای صاحب تکنولوژی تولید بوش‌های سیلندر و قطعات خودوریی در دنیا قرارگرفته و نماینده‌ای مقتدر برای “کالای ایرانی با کیفیت” در دنیای صنعتی می باشد.

English